Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

קרן פלס הכוכב הבא, הכוכב הבא לאירוויזיון | הקשקשנות של קרן פלס - יוסמיוסיק, קרן פלס, מהזמרות והיוצרות הבולטות והמוערכות בישראל משחררת… עוד יום עבר:

קרן פלס הכוכב הבא, הכוכב הבא לאירוויזיון | הקשקשנות של קרן פלס - יוסמיוסיק, קרן פלס, מהזמרות והיוצרות הבולטות והמוערכות בישראל משחררת… עוד יום עבר:. רגע השיא ששבר את שיאי הרייטינג אמש, התרחש כאשר החיילת הבודדת שאימצה קרן פלס נחשפה בתכנית 'הכוכב הבא'. מי שרגיל לראות ולאהוב את קרן פלס הבטוחה והחננה, נזרק פתאום אל הגיהנום של הרגשות. לנו זה נשמע כמו הזמן הנכון לארוז הכל במזוודות ולצאת לחופשה משפחתית עם בן הזוג נעם טור. מתוך לילה 1 באפריל | צילום: בין צילומי הכוכב הבא לאירוויזיון וסיבוב ההופעות המצליח…

מתוך לילה 1 באפריל | צילום: גם לאחר שסיימה את השירות הצבאי, המשיכה נועה להתגורר בביתם של פלס. קרן פלס וזאב נחמה בדואט משותף. ואז צדו את עיני דברי הסבר שהיא עצמה שלחה לתקשורת: צוות השופטים בכוכב הבא לאירוויזיון 2019:

שירי מימון | נגד קרן פלס אסי ורותם - יוסמיוסיק
שירי מימון | נגד קרן פלס אסי ורותם - יוסמיוסיק from www.yosmusic.com
רגע השיא ששבר את שיאי הרייטינג אמש, התרחש כאשר החיילת הבודדת שאימצה קרן פלס נחשפה בתכנית 'הכוכב הבא'. גם לאחר שסיימה את השירות הצבאי, המשיכה נועה להתגורר בביתם של פלס. נועה בל נחשפה לראשונה בריאליטי הכוכב הבא כבת המאומצת של קרן פלס ונועם טור. מהנובל היהודי לפרס של העם היהודי יור קרן פרס בראשית כותב על התפתחות תפקידם של אנשי הקהילה היהודית הגלובלית באיתור ובבחירת הזוכה הבא. אין ספק שהתקופה האחרונה, היא אחת העמוסות עבור קרן פלס, שתכף נכנסת לתקופה אינטנסיבית של עבודה כשופטת בתכנית הריאליטי הכוכב הבא לאירוויזיון וגם השיקה לאחרונה את המופע החדש שלה לילה אחד באפריל. תום אבימור tomavimor1@gmail.com ניהול אישי: אחרי ששפטה בבית ספר למוזיקה, בימים אלו נמצאת הזמרת במגעים מתקדמים לשמש כשופטת בתכנית הכשרונות הכוכב הבא. קשה להסתכל על קרן פלס ולא לחשוב על קרן פלס.

עוד בטרם ייצא בין העיר לכפר, אלבומה השלישי של קרן פלס, תצא המוזיקאית לסיבוב הופעות בליווי להקה, לקידום האלבום אותו הפיקה מוזיקלית יהודית רביץ.

נועה הגיעה לפני כשלוש שנים להתארח בביתם של קרן פלס ונועם טור לארוחת חג כחיילת בודדה ומאז לא עזבה והפכה במהרה להיות בת בית. זאק מסאן דייגו חטף קללות ביום השואה. רגע השיא ששבר את שיאי הרייטינג אמש, התרחש כאשר החיילת הבודדת שאימצה קרן פלס נחשפה בתכנית 'הכוכב הבא'. בצלח הכל למקצוען תוכלו לאתר לכם בקלות פלס לייזר צלב מתוך מבחר עצום של פלסי לייזר ברמה הגבוהה ביותר! קרן פלס, מהזמרות והיוצרות הבולטות והמוערכות בישראל משחררת… עוד יום עבר: נועה בל נחשפה לראשונה בריאליטי הכוכב הבא כבת המאומצת של קרן פלס ונועם טור. מי שרגיל לראות ולאהוב את קרן פלס הבטוחה והחננה, נזרק פתאום אל הגיהנום של הרגשות. לדברי פלס, על שפת האגם הקסום הזה כתבה שיר ראשון אחרי שנים על רקע אהבה נכזבת. הפורמט נמכר להמון ערוצי טלוויזיה, ליהק את נטע ברזילי וזיהה את הפוטנציאל שלה, הביא אותה לאירוויזיון ולזכייה בו — מה עוד אפשר לבקש? ואז צדו את עיני דברי הסבר שהיא עצמה שלחה לתקשורת: איזה נתונים! היא קראה כשבר גרוצקי עלה לבמת הכוכב הבא. קרן והמוזיקאי נפגשים באולפן ההקלטות שלה ובמשך כשעה משוחחים על מוזיקה, יצירה, אהבה, הצלחות, כישלונות, פחדים, רגעי מפתח בקריירה והחיים מעבר למוזיקה. צוות השופטים בכוכב הבא לאירוויזיון 2019:

סטן פולובץ 06/07/2021 16:00 4 דק' קריאה. תום אבימור tomavimor1@gmail.com ניהול אישי: עוד בטרם ייצא בין העיר לכפר, אלבומה השלישי של קרן פלס, תצא המוזיקאית לסיבוב הופעות בליווי להקה, לקידום האלבום אותו הפיקה מוזיקלית יהודית רביץ. סדרה דוקומנטרית בהגשתה של הזמרת והיוצרת קרן פלס ובה מתארח בכל פרק מוזיקאי יוצר אחד. מלבד הקלטת האלבומים וסיבובי הופעות בכל הארץ, היא עוסקת בכתיבת שירים לאמנים קרן פלס הוציאה עד כה ארבעה אלבומים, כאשר שלושה מתוכם זכו לתואר אלבום זהב.

הכוכב הבא - הפקת טלויזיה מבית טדי הפקות
הכוכב הבא - הפקת טלויזיה מבית טדי הפקות from www.tedy.co.il
נועה הגיעה לפני כשלוש שנים להתארח בביתם של קרן פלס ונועם טור לארוחת חג כחיילת בודדה ומאז לא עזבה והפכה במהרה להיות בת בית. בנוסף ליצירה פוריה כזמרת וככותבת היא השתתפה גם בתכניות כמו בית הספר למוזיקה והכוכב הבא. לנו זה נשמע כמו הזמן הנכון לארוז הכל במזוודות ולצאת לחופשה משפחתית עם בן הזוג נעם טור. מתוך לילה 1 באפריל | צילום: בריאיון היא מדברת לראשונה על ילדותה הקשה ומסבירה איך המחזה המסקרן שכתבה לתיאטרונטו עוזר לה להתמודד עם השדים מעברה. פלס מציגה קריירה עמוסה במיוחד בשנה האחרונה. קרן פלס התאהבה בו ממבט ראשון. עוד בטרם ייצא בין העיר לכפר, אלבומה השלישי של קרן פלס, תצא המוזיקאית לסיבוב הופעות בליווי להקה, לקידום האלבום אותו הפיקה מוזיקלית יהודית רביץ.

סטן פולובץ 06/07/2021 16:00 4 דק' קריאה.

נועה בל נחשפה לראשונה בריאליטי הכוכב הבא כבת המאומצת של קרן פלס ונועם טור. הזמרת והיוצרת המוכשרת, קרן פלס, בסינגל חדש הנקרא רק אלוהים ישפוט אותי, אותו כתבה והלחינה בעצמה אחת הזמרות והיוצרות הכי נחשבות היום במוזיקה הישראלית, קרן פלס, מוציאה קרן היא ללא ספק דוגמא אישית לכל אישה, היא אמא לבן ובת במשרה מלאה, מתפקדת כאחת הזמרות הנחשבות בארץ, שופטת בתכנית הראלטי הכוכב הבא. אין ספק שהתקופה האחרונה, היא אחת העמוסות עבור קרן פלס, שתכף נכנסת לתקופה אינטנסיבית של עבודה כשופטת בתכנית הריאליטי הכוכב הבא לאירוויזיון וגם השיקה לאחרונה את המופע החדש שלה לילה אחד באפריל.  קרן פלס נחשבת לאחת הזמרות הבולטות והמגוונות ביותר שישנן היום. קרן פלס מגייסת את החתונה לקליפ חדש. לדברי פלס, על שפת האגם הקסום הזה כתבה שיר ראשון אחרי שנים על רקע אהבה נכזבת. הכרטיסים האלה סולד אאוט חודשים מראש אבל ספק אם מישהו מהרוכשים ידע מה מצפה לו. סדרה דוקומנטרית בהגשתה של הזמרת והיוצרת קרן פלס ובה מתארח בכל פרק מוזיקאי יוצר אחד. מתוך לילה 1 באפריל | צילום: ואז צדו את עיני דברי הסבר שהיא עצמה שלחה לתקשורת: קרן והמוזיקאי נפגשים באולפן ההקלטות שלה ובמשך כשעה משוחחים על מוזיקה, יצירה, אהבה, הצלחות, כישלונות, פחדים, רגעי מפתח בקריירה והחיים מעבר למוזיקה. מלבד הקלטת האלבומים וסיבובי הופעות בכל הארץ, היא עוסקת בכתיבת שירים לאמנים קרן פלס הוציאה עד כה ארבעה אלבומים, כאשר שלושה מתוכם זכו לתואר אלבום זהב. אסף אמדורסקי, קרן פלס,שירי מימון, איתי לוי וסטטיק ובן אל תבורי.

עוד בטרם ייצא בין העיר לכפר, אלבומה השלישי של קרן פלס, תצא המוזיקאית לסיבוב הופעות בליווי להקה, לקידום האלבום אותו הפיקה מוזיקלית יהודית רביץ. איזה נתונים! היא קראה כשבר גרוצקי עלה לבמת הכוכב הבא. מלבד הקלטת האלבומים וסיבובי הופעות בכל הארץ, היא עוסקת בכתיבת שירים לאמנים קרן פלס הוציאה עד כה ארבעה אלבומים, כאשר שלושה מתוכם זכו לתואר אלבום זהב. בצלח הכל למקצוען תוכלו לאתר לכם בקלות פלס לייזר צלב מתוך מבחר עצום של פלסי לייזר ברמה הגבוהה ביותר! פלס מציגה קריירה עמוסה במיוחד בשנה האחרונה.

שפיטה היא תמצית הגזענות הישראלית - טלוויזיה - הארץ
שפיטה היא תמצית הגזענות הישראלית - טלוויזיה - הארץ from img.haarets.co.il
סטן פולובץ 06/07/2021 16:00 4 דק' קריאה. נועה בל נחשפה לראשונה בריאליטי הכוכב הבא כבת המאומצת של קרן פלס ונועם טור. קרן פלס, מהזמרות והיוצרות הבולטות והמוערכות בישראל משחררת… עוד יום עבר: פלס קוראת תיגר על האסור והמותר רק בלי הצדקנות והמוסרנות. במופע חגיגי במיוחד ועשיר מוזיקלית, חוזרת קרן פלס אל אלבומה הראשון ״אם אלה החיים איתו פרצה וביססה את מעמדה כאחת הזמרות והיוצרות הבולטות במדינה בעשור וחצי באפריל, הן בטלוויזיה בשלל תוכניות בולטות ביניהן הכוכב הבא לאירויזיון, בית ספר למוזיקה ובעיקר בתור זמרת ופרפורמרית אשר הכניסה לחיינו שירים רבים ומוכרים. אין ספק שהתקופה האחרונה, היא אחת העמוסות עבור קרן פלס, שתכף נכנסת לתקופה אינטנסיבית של עבודה כשופטת בתכנית הריאליטי הכוכב הבא לאירוויזיון וגם השיקה לאחרונה את המופע החדש שלה לילה אחד באפריל. קרן פלס מגייסת את החתונה לקליפ חדש. אסף אמדורסקי, קרן פלס,שירי מימון, איתי לוי וסטטיק ובן אל תבורי.

עוד בטרם ייצא בין העיר לכפר, אלבומה השלישי של קרן פלס, תצא המוזיקאית לסיבוב הופעות בליווי להקה, לקידום האלבום אותו הפיקה מוזיקלית יהודית רביץ.

קרן פלס התאהבה בו ממבט ראשון. בתת הז'אנר של תחרויות השירה, החידוש הגדול של הכוכב הוא הזרקורים הזוהרים שנדלקים כאשר השופטים והקהל באולם גם יחד מעניקים למתמודד לפחות 70% מהקולות. הכרטיסים האלה סולד אאוט חודשים מראש אבל ספק אם מישהו מהרוכשים ידע מה מצפה לו. גם לאחר שסיימה את השירות הצבאי, המשיכה נועה להתגורר בביתם של פלס. בריאיון היא מדברת לראשונה על ילדותה הקשה ומסבירה איך המחזה המסקרן שכתבה לתיאטרונטו עוזר לה להתמודד עם השדים מעברה. סדרה דוקומנטרית בהגשתה של הזמרת והיוצרת קרן פלס ובה מתארח בכל פרק מוזיקאי יוצר אחד. סטן פולובץ 06/07/2021 16:00 4 דק' קריאה. פלס מציגה קריירה עמוסה במיוחד בשנה האחרונה. זאק מסאן דייגו חטף קללות ביום השואה. התכנית היא מעיין המשך לתכנית כוכב נולד כאשר במרכזה תחרות שירה בין כשרונות חדשים בתחום. אין ספק שהתקופה האחרונה, היא אחת העמוסות עבור קרן פלס, שתכף נכנסת לתקופה אינטנסיבית של עבודה כשופטת בתכנית הריאליטי הכוכב הבא לאירוויזיון וגם השיקה לאחרונה את המופע החדש שלה לילה אחד באפריל. איזה נתונים! היא קראה כשבר גרוצקי עלה לבמת הכוכב הבא. ואז צדו את עיני דברי הסבר שהיא עצמה שלחה לתקשורת:

סדרה דוקומנטרית בהגשתה של הזמרת והיוצרת קרן פלס ובה מתארח בכל פרק מוזיקאי יוצר אחד קרן פלס. איזה נתונים! היא קראה כשבר גרוצקי עלה לבמת הכוכב הבא.